باگ مپ 6.78


سلام به همه دوستان فوروزن ترون

نمیدونم  جریان چیه که من هر دفعه تو مپ های دوتا بازی میکنم یه باگ اتفاق میوفته  و هر دفعه منو مجبور میکنه که این باگ رو برای دوستان مانند مپ ۶٫۷۷ که برام اتفاق افتاده بود براتون توضیح بدم

قبل از هر چیزی بگم که در این باگ ریپلی رو نتونستم save کنم  که جریانش رو در ادامه خواهم گفت

تو یه بازی  ۴ به ۴  من هیروی thumb دسترسی سریع به تمامی آموزش های هیروهای دوتا برداشته بودم و هیروی thumb دسترسی سریع به تمامی آموزش های هیروهای دوتا هم  یارم بود   که البته با left دادن ۲ تا نوب بازی شد ۳ به ۳ .

خوب حالا جریان باگ از قراره که تو بازی دقیقه ۴۰  بود که من تو bes بودم و داشتم آیتم میگرفتم و هیروی thumb دسترسی سریع به تمامی آموزش های هیروهای دوتا هم لاین بالا داشت خرید میکرد که تیم مقابل درخواست sw دادن چون ضعیف بودن منم با یکی از اونا sw کردم و قتی رفتم اونطرف بعد از ۶ ثانیه  هیروی thumb دسترسی سریع به تمامی آموزش های هیروهای دوتا رو که کاملا تو تاریکی بود  داشتم به راحتی میدیدم  و روش اسکیل [تصویر: skill-0.jpg] هیروی thumb دسترسی سریع به تمامی آموزش های هیروهای دوتا رو زدم بعد تعجب کردم (شما هم جای من بودین همینطوری بودین )و تو all گفتم eeee که یه دفعه از بازی dc شدم  وافتادم بیرون ولی هاست و بقیه بازیکنان در بازی بودن اینو گفتم که هاست left نداده بود فقط من افتادم بیرون از بازی که این باگ به معنی یه مشکل در مپ ۶٫۷۸ بود که اتفاق افتاد امیدوارم حرفم مانند باگ قبلی براتون سند باشه که واقعا همون اتفاقی افتاد که من براتون توضیح دادم

به امید بازی کردن دوتا بدون باگ در گرنا



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: